2015. január 29., csütörtök

Szerelmek ötvözése

Üdvözlök Mindenkit!

Ismét kissé hosszúra sikeredett itt a szünet, már majdnem fél éve, hogy utoljára posztoltam. Nagy átalakulások zajlanak az életemben és ez természetesen kihat mindenre, még az alkotási kedvemre is. Mostanában nagyon változó, hogy van-e egyáltalán indíttatásom bármibe is belefogni. A lelki viharok ellenére, azért időnként mégis felülkerekedik bennem a vágy valami létrehozására, így született néhány apróság az elmúlt pár hónapban.

Mint ahogy a cím is fémjelezte már, valami szerelemféléről akarok itt írni. Van is két fő szerelmem az alkotásban: az egyik természetesen a mini, a másik pedig az akvarell festés. A festést sokáig csak kívülről szagolgattam... hogy tetszik, de hát én... nem is tanultam olyat, meg hát az amúgy is a legnehezebb technika stb... Aztán láttam tavaly egy holland lány (http://lorraineloots.com/) mini rajzocskáit, és eszméletlen módon megtetszettek. Persze nem akarom őt utánozni, meg nem is tudnám, de adott egy lökést a szikla szélén, hogy végre szárnyra kapjon a képzeletem és a kezem is. No, meg a bátorságom. Hozzá teszem, hogy már jó ideje gyűjtögettem az inspiráló fotókat madarakról, virágokról és egyéb szép dolgokról, hogy majd egyszer megfestem.

Szóval, így indult és ilyenek születtek belőle:

A többi képet a weblapomon nézheted meg.

Ez azért nem jelenti azt, hogy 3D-ben már nem ügyködöm, mert készültek ilyenek is:

További képek a weblapon.


Ezen kívül van még egy nagyon örömteli hírem a számotokra: ismét lesz minis találkozó, amiről a következő bejegyzésben számolok be részletesebben.

Legyen csodás napotok!

2 megjegyzés: